Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
W związku z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: „RODO”),
wskazuję co następuje:
Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Jan Walulik, radca prawny (WA-12832),
prowadzący Kancelarię radcy prawnego, Warszawa ul. Nowogrodzka 50/54 lok. 515 (kod pocztowy 00-695) na podstawie
wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, REGON 142916708, NIP 8942823964
(„Administrator”).
Cele i podstawy przetwarzania
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe:
-
na podstawie Państwa wyraźnej zgody w celach określonych szczegółowo w wyrażonej zgodzie na przetwarzanie
danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
-
w celu podjęcia działań niezbędnych do zawarcia lub wykonania umowy handlowej pomiędzy Państwem oraz
Administratorem (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
-
w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w szczególności obowiązków wynikających
z przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);
-
w celach analitycznych (np.: doboru usług do potrzeb klientów Administratora, optymalizacji produktów
Administratora na podstawie Państwa uwag na ich temat i Państwa zainteresowania, optymalizacji procesów
obsługi na podstawie przebiegu procesów obsługi sprzedaży i posprzedażowej, w tym reklamacji, itp.), co jest
prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
-
w celach archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania
faktów, co jest uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
-
w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest prawnie uzasadnionym
interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
-
w celu badania satysfakcji klientów i określania jakości naszej obsługi, co jest prawnie uzasadnionym
interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Kategorie przetwarzanych danych osobowych
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych:
- imię i nazwisko lub firmę (w przypadku przedsiębiorców),
- adres korespondencyjny,
- adres zamieszkania,
- numer telefonu kontaktowego,
- adresy elektroniczne, w tym adres poczty elektronicznej,
- adres www,
- numery NIP, REGON oraz numery przyznane w ramach innych rejestrów prowadzonych na podstawie przepisów prawa,
- numer PESEL,
- seria i numer dowodu osobistego,
- data urodzenia,
- zawód/stanowisko służbowe,
- imiona i nazwiska rodziców,
- numer rachunku bankowego,
- obywatelstwo i rezydencja podatkowa.
Odbiorcy danych
Odbiorcami danych osobowych mogą być:
- pracownicy lub współpracownicy Administratora,
- podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa,
-
podmioty realizujące na rzecz Administratora usługi pocztowe lub kurierskie – w przypadku, gdy nabyty przez
osobę, której dotyczą dane osobowe towar jest przesyłany pocztą lub przesyłką kurierską lub w przypadku
kontaktów drogą listową,
-
inne podmioty na podstawie umów powierzenia danych, w szczególności w celu realizacji na rzecz
Administratora usług księgowych oraz usług wsparcia technicznego (IT, obsługa korespondencji).
Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
Administrator nie przekazuje danych osobowych poza teren Unii Europejskiej.
Okres przechowywania danych.
Dane osobowe przetwarzane w związku ze składaniem zleceń świadczenia usług lub zawieraniem umów ze względu na
konieczność wypełniania obowiązków natury podatkowej i księgowej, a także dla celów archiwalnych (dowodowych)
dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, będą przechowywane przez okres 10
lat od dnia realizacji poszczególnych umów lub usług.
Uprawnienia osób, których dane osobowe przetwarzane są przez Administratora.
-
Osobom, których dane osobowe dotyczą, przysługuje prawo:
- odwołania zgody na przetwarzanie danych,
- dostępu do danych,
- sprostowania danych,
- usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
-
Decyzję, o której mowa w pkt. 1 powyżej, osoba, której dane osobowe dotyczą kieruje do Administratora za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub pisemnie.
-
Osoba, której dane osobowe dotyczą, uprawniona jest wnieść skargę związaną z przetwarzaniem danych osobowych
przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
Osoba, które dane osobowe dotyczą jest uprawniona do otrzymania od Administratora danych osobowych tej osoby
przetwarzanych przez Administratora. Dane osobowe powinny być przekazane w powszechnie używanym formacie
nadającym się do odczytu maszynowego.
- Prawa osób, których dane dotyczą, o których mowa w pkt 1 lit. b), e), f) oraz pkt 4 powyżej, stosuje się w zakresie, w jakim nie naruszają obowiązku zachowania przez Administratora jako radcę prawnego tajemnicy zawodowej.
Kontakt z Administratorem
Dane kontaktowe do Administratora:
-
adres korespondencyjny: Jan Walulik Kancelaria radcy prawnego, Warszawa ul. Nowogrodzka 50/54 lok. 515 (kod pocztowy 00-695);
- telefon: +48607559689
- adres email:
Informacja o dobrowolności podania danych osobowych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne w celu realizacji przez Administratora umowy lub
realizacji usług.
Powrót na stronę główną