Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

W związku z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: „RODO”), wskazuję co następuje:

Administrator danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Jan Walulik, radca prawny (WA-12832), prowadzący Kancelarię radcy prawnego, Warszawa ul. Nowogrodzka 50/54 lok. 515 (kod pocztowy 00-695) na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, REGON 142916708, NIP 8942823964 („Administrator”).

Cele i podstawy przetwarzania

Administrator przetwarza Państwa dane osobowe:

  1. na podstawie Państwa wyraźnej zgody w celach określonych szczegółowo w wyrażonej zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
  2. w celu podjęcia działań niezbędnych do zawarcia lub wykonania umowy handlowej pomiędzy Państwem oraz Administratorem (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
  3. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w szczególności obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);
  4. w celach analitycznych (np.: doboru usług do potrzeb klientów Administratora, optymalizacji produktów Administratora na podstawie Państwa uwag na ich temat i Państwa zainteresowania, optymalizacji procesów obsługi na podstawie przebiegu procesów obsługi sprzedaży i posprzedażowej, w tym reklamacji, itp.), co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
  5. w celach archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co jest uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
  6. w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
  7. w celu badania satysfakcji klientów i określania jakości naszej obsługi, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Kategorie przetwarzanych danych osobowych

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych:

  1. imię i nazwisko lub firmę (w przypadku przedsiębiorców),
  2. adres korespondencyjny,
  3. adres zamieszkania,
  4. numer telefonu kontaktowego,
  5. adresy elektroniczne, w tym adres poczty elektronicznej,
  6. adres www,
  7. numery NIP, REGON oraz numery przyznane w ramach innych rejestrów prowadzonych na podstawie przepisów prawa,
  8. numer PESEL,
  9. seria i numer dowodu osobistego,
  10. data urodzenia,
  11. zawód/stanowisko służbowe,
  12. imiona i nazwiska rodziców,
  13. numer rachunku bankowego,
  14. obywatelstwo i rezydencja podatkowa.

Odbiorcy danych

Odbiorcami danych osobowych mogą być:

  1. pracownicy lub współpracownicy Administratora,
  2. podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa,
  3. podmioty realizujące na rzecz Administratora usługi pocztowe lub kurierskie – w przypadku, gdy nabyty przez osobę, której dotyczą dane osobowe towar jest przesyłany pocztą lub przesyłką kurierską lub w przypadku kontaktów drogą listową,
  4. inne podmioty na podstawie umów powierzenia danych, w szczególności w celu realizacji na rzecz Administratora usług księgowych oraz usług wsparcia technicznego (IT, obsługa korespondencji).

Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

Administrator nie przekazuje danych osobowych poza teren Unii Europejskiej.

Okres przechowywania danych.

Dane osobowe przetwarzane w związku ze składaniem zleceń świadczenia usług lub zawieraniem umów ze względu na konieczność wypełniania obowiązków natury podatkowej i księgowej, a także dla celów archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, będą przechowywane przez okres 10 lat od dnia realizacji poszczególnych umów lub usług.

Uprawnienia osób, których dane osobowe przetwarzane są przez Administratora.

  1. Osobom, których dane osobowe dotyczą, przysługuje prawo:
    1. odwołania zgody na przetwarzanie danych,
    2. dostępu do danych,
    3. sprostowania danych,
    4. usunięcia danych,
    5. ograniczenia przetwarzania danych,
    6. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
    7. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  2. Decyzję, o której mowa w pkt. 1 powyżej, osoba, której dane osobowe dotyczą kieruje do Administratora za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub pisemnie.
  3. Osoba, której dane osobowe dotyczą, uprawniona jest wnieść skargę związaną z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  4. Osoba, które dane osobowe dotyczą jest uprawniona do otrzymania od Administratora danych osobowych tej osoby przetwarzanych przez Administratora. Dane osobowe powinny być przekazane w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
  5. Prawa osób, których dane dotyczą, o których mowa w pkt 1 lit. b), e), f) oraz pkt 4 powyżej, stosuje się w zakresie, w jakim nie naruszają obowiązku zachowania przez Administratora jako radcę prawnego tajemnicy zawodowej.

Kontakt z Administratorem

Dane kontaktowe do Administratora:

  1. adres korespondencyjny: Jan Walulik Kancelaria radcy prawnego, Warszawa ul. Nowogrodzka 50/54 lok. 515 (kod pocztowy 00-695);
  2. telefon: +48607559689
  3. adres email:

Informacja o dobrowolności podania danych osobowych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne w celu realizacji przez Administratora umowy lub realizacji usług.

Powrót na stronę główną